Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 12.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
wiaduktów na praskim odcinku Trasy Armii Krajowej (przy fabryce Daewoo-FSO) w 1996 roku pochłonęłaby nie 20 mln zł, lecz prawie 10 razy mniej. Podobnie w al. Krakowskiej. Sześć lat temu inżynierowie oszacowali koszty remontu tylko na 1 mln zł, teraz przewiduje się, że pochłonie on minimum 10. Pieniędzy na większość tych inwestycji w tej chwili i tak nie ma. Nawet parlamentarne boje prezydenta Wojciecha Kozaka, który stara się z budżetu centralnego wyciągnąć jak najwięcej, na razie nie przynoszą pozytywnego skutku. Tymczasem, według specjalistów Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, jeżeli kolejny raz alarmistyczne sygnały zostaną zlekceważone, lepiej nie myśleć jak będą
wiaduktów na praskim odcinku Trasy Armii Krajowej (przy fabryce Daewoo-FSO) w 1996 roku pochłonęłaby nie 20 mln zł, lecz prawie 10 razy mniej. Podobnie w al. Krakowskiej. Sześć lat temu inżynierowie oszacowali koszty remontu tylko na 1 mln zł, teraz przewiduje się, że pochłonie on minimum 10. Pieniędzy na większość tych inwestycji w tej chwili i tak nie ma. Nawet parlamentarne boje prezydenta Wojciecha Kozaka, który stara się z budżetu centralnego wyciągnąć jak najwięcej, na razie nie przynoszą pozytywnego skutku. Tymczasem, według specjalistów Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, jeżeli kolejny raz alarmistyczne sygnały zostaną zlekceważone, lepiej nie myśleć jak będą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego