Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
stałymi klientami są: ABB Brown Boveri, Alcatel, Amway Avon Cosmetics, Colgate-Palmolive, USA Embassy, Benckiser, Ernst Young, Levi-Strauss, Rząd Rzeczypospolitej Polski, PKT, Ministerstwo Finansów, Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Handlu Zagranicznego, Perkin Elmer, Telekomunikacja Polska, Polski Monopol Gazowy, Price-Waterhouse, Siemens, Thampson, Wedel-Pepsi Co Westwood Paland, Wirpool Poland i wiele innych.

Kirke
Głowa w kapeluszu
Twarzowy kapelusz to najlepsza ozdoba głowy - nie tylko chroni przed złą pogodą, może także wyrażać naszą postawę wobec życia albo... ukryć nieudaną fryzurę.
W wieku XIX niedopuszczalne było, aby przyzwoita dama pokazała się publicznie bez kapelusza. Mężczyzna natomiast z godnością nosił cylinder - i to tym
stałymi klientami są: ABB Brown Boveri, Alcatel, Amway Avon Cosmetics, Colgate-Palmolive, USA Embassy, Benckiser, Ernst Young, Levi-Strauss, Rząd Rzeczypospolitej Polski, PKT, Ministerstwo Finansów, Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Handlu Zagranicznego, Perkin Elmer, Telekomunikacja Polska, Polski Monopol Gazowy, Price-Waterhouse, Siemens, Thampson, Wedel-Pepsi Co Westwood Paland, Wirpool Poland i wiele innych.<br><br>&lt;tit&gt;Kirke<br>Głowa w kapeluszu&lt;/&gt;<br>Twarzowy kapelusz to najlepsza ozdoba głowy - nie tylko chroni przed złą pogodą, może także wyrażać naszą postawę wobec życia albo... ukryć nieudaną fryzurę.<br>W wieku XIX niedopuszczalne było, aby przyzwoita dama pokazała się publicznie bez kapelusza. Mężczyzna natomiast z godnością nosił cylinder - i to tym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego