Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 19/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
informacja nie dotarła, związki wyjaśniły sytuację. To ważne, gdyż stoczniowcy martwią się o przyszłość swoją i zakładu. Tymczasem udało nam się nieoficjalnie potwierdzić informację, że armator włoski zrezygnował z obu promów do przewozu ciężarówek. Dla stoczni to bardzo poważny problem finansowy. Pierwsza prototypowa jednostka - "Golfo dei Coralli" - została ukończona z wielomiesięcznym opóźnieniem. Kompania żeglugowa Lloyd Sardegna Campagnia di Navigazione rzekomo twierdzi, że potrzebuje jednocześnie dwóch jednostek, ponieważ miałyby pływać w tzw. wahadle pomiędzy portami Włoch i Sardynii. Zarząd stoczni szuka w związku z tym również innego kupca. Drugi, bliźniaczy prom typu ro-pax będzie gotowy pod koniec lipca br. "Golfo dei
informacja nie dotarła, związki wyjaśniły sytuację.</> To ważne, gdyż stoczniowcy martwią się o przyszłość swoją i zakładu. Tymczasem udało nam się nieoficjalnie potwierdzić informację, że armator włoski zrezygnował z obu promów do przewozu ciężarówek. Dla stoczni to bardzo poważny problem finansowy. Pierwsza prototypowa jednostka - "Golfo dei Coralli" - została ukończona z wielomiesięcznym opóźnieniem. Kompania żeglugowa Lloyd Sardegna Campagnia di Navigazione rzekomo twierdzi, że potrzebuje jednocześnie dwóch jednostek, ponieważ miałyby pływać w tzw. wahadle pomiędzy portami Włoch i Sardynii. Zarząd stoczni szuka w związku z tym również innego kupca. Drugi, bliźniaczy prom typu ro-pax będzie gotowy pod koniec lipca br. "Golfo dei
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego