Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
cech istotnych, zmuszeni jesteśmy zapisywać je w wielu komunikatach, jeśli wiadomości mają pozostać czytelne. Aby obraz produktu skutecznie wpływał na decyzje konsumenckie, w sytuacji tworzenia wizerunku o znacznej złożoności konieczna jest hierarchizacja istotności tworzących go cech. Zasady tej hierarchizacji określają dwa podstawowe parametry: preferencje grupy docelowej lub zakładany przez nadawcę wizerunek, który ma w przyszłości stać się elementem świadomości odbiorcy komunikatu.
W związku z powyższym do określenia cech tworzących obraz produktu niezbędne są badania preferencji grupy docelowej lub określenie przedziału rozbieżności, w którym kreacja

przyszłego wizerunku produktu ma szansę odnieść się do aktualnych doświadczeń odbiorcy. W innym wypadku tworzony obraz będzie
cech istotnych, zmuszeni jesteśmy zapisywać je w wielu komunikatach, jeśli wiadomości mają pozostać czytelne. Aby obraz produktu skutecznie wpływał na decyzje konsumenckie, w sytuacji tworzenia wizerunku o znacznej złożoności konieczna jest hierarchizacja istotności tworzących go cech. Zasady tej hierarchizacji określają dwa podstawowe parametry: preferencje grupy docelowej lub zakładany przez nadawcę wizerunek, który ma w przyszłości stać się elementem świadomości odbiorcy komunikatu. <br>W związku z powyższym do określenia cech tworzących obraz produktu niezbędne są badania preferencji grupy docelowej lub określenie przedziału rozbieżności, w którym kreacja <br>&lt;page nr=80&gt;<br>przyszłego wizerunku produktu ma szansę odnieść się do aktualnych doświadczeń odbiorcy. W innym wypadku tworzony obraz będzie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego