Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
opartych na stosunkach nadrzędności, podrzędności, wynikania, kontrastu i analogii,
3, punktu widzenia i perspektywy przedstawiania treści zapisywanych wizualnie,
4, stosunku wielkości i wzajemnego położenia elementów kodu wizualnego oraz ich związków z całościową strukturą przekazu,
5, stosunków tonalnych odnoszących się do natężenia jasności oraz skali barw,
6, formalnych elementów zdarzenia kodowanego wizualnie lub jego fragmentu, ze szczególnym uwzględnieniem zapisu przyczyny zdarzenia, zmiany jego charakteru oraz następstw, jakie wywołuje, co w efekcie kształtuje fabułę obrazu,
7, czasowego, przestrzennego kontekstu zapisywania informacji,
8, podstawowych podziałów przestrzennych pola obrazu określającego nadrzędną strukturę całości przekazu,
9, określenia dominant formalnych wiadomości oraz kierunku ich zmiany wynikającej z
opartych na stosunkach nadrzędności, podrzędności, wynikania, kontrastu i analogii, <br>&lt;page nr=62&gt; 3, punktu widzenia i perspektywy przedstawiania treści zapisywanych wizualnie, <br>4, stosunku wielkości i wzajemnego położenia elementów kodu wizualnego oraz ich związków z całościową strukturą przekazu, <br>5, stosunków tonalnych odnoszących się do natężenia jasności oraz skali barw, <br>6, formalnych elementów zdarzenia kodowanego wizualnie lub jego fragmentu, ze szczególnym uwzględnieniem zapisu przyczyny zdarzenia, zmiany jego charakteru oraz następstw, jakie wywołuje, co w efekcie kształtuje fabułę obrazu, <br>7, czasowego, przestrzennego kontekstu zapisywania informacji, <br>8, podstawowych podziałów przestrzennych pola obrazu określającego nadrzędną strukturę całości przekazu, <br>9, określenia dominant formalnych wiadomości oraz kierunku ich zmiany wynikającej z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego