Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
z analiz Eurobarometer Poll, instytucji zajmującej się badaniami zagadnień kultury w ramach Unii Europejskiej, aż 66% ludności tego regionu (12 krajów UE) posługuje się tylko swym językiem ojczystym. Najbardziej jest to widoczne w Irlandii, Wielkiej Brytanii i Portugalii, gdzie 65%80% obywateli zna tylko swój ojczysty język, a tylko 8% włada trzema językami. Tylko 15% Anglików posługuje się językiem francuskim i 6% niemieckim.
Natomiast w Luksemburgu 90% ludności posługuje się dwoma językami. Dużą znajomością języków obcych charakteryzują się Duńczycy i Holendrzy. Dwie trzecie Holendrów mówi po angielsku, także dwie trzecie po niemiecku.
W 1988 r. Komisja Europejska podjęła w ramach programu
z analiz Eurobarometer Poll, instytucji zajmującej się badaniami zagadnień kultury w ramach Unii Europejskiej, aż 66% ludności tego regionu (12 krajów UE) posługuje się tylko swym językiem ojczystym. Najbardziej jest to widoczne w Irlandii, Wielkiej Brytanii i Portugalii, gdzie 65%80% obywateli zna tylko swój ojczysty język, a tylko 8% włada trzema językami. Tylko 15% Anglików posługuje się językiem francuskim i 6% niemieckim.<br>Natomiast w Luksemburgu 90% ludności posługuje się dwoma językami. Dużą znajomością języków obcych charakteryzują się Duńczycy i Holendrzy. Dwie trzecie Holendrów mówi po angielsku, także dwie trzecie po niemiecku.<br>W 1988 r. Komisja Europejska podjęła w ramach programu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego