Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 1.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
nie ważące więcej niż 15 ton (mimo że eksperci IBDiM zalecali wpuszczać tu jedynie pojazdy do 3.5 tony). Zdaniem specjalistów, jest to dobre wyjście, ale tylko na pewien czas. W ciągu kilku miesięcy trzeba rozpocząć prace rozbiórkowe starego wiaduktu. W jego miejscu powinna stanąć nowa konstrukcja. Jak wyliczyli miejscy włodarze, Warszawa potrzebuje w tym roku na konserwację (o wyburzeniu i budowie nowej przeprawy na razie nie mówi) wiaduktu przy Żelaznej około 8 mln zł. Póki co tych pieniędzy nie ma i nie wiadomo czy się znajdą. Tymczasem Instytut Badawczy Dróg i Mostów rozpoczął prace nad projektem nowej estakady. Wiadomo, że
nie ważące więcej niż 15 ton (mimo że eksperci IBDiM zalecali wpuszczać tu jedynie pojazdy do 3.5 tony). Zdaniem specjalistów, jest to dobre wyjście, ale tylko na pewien czas. W ciągu kilku miesięcy trzeba rozpocząć prace rozbiórkowe starego wiaduktu. W jego miejscu powinna stanąć nowa konstrukcja. Jak wyliczyli miejscy włodarze, Warszawa potrzebuje w tym roku na konserwację (o wyburzeniu i budowie nowej przeprawy na razie nie mówi) wiaduktu przy Żelaznej około 8 mln zł. Póki co tych pieniędzy nie ma i nie wiadomo czy się znajdą. Tymczasem Instytut Badawczy Dróg i Mostów rozpoczął prace nad projektem nowej estakady. Wiadomo, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego