Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Stolica
Nr: 10
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1962
pobliżu wygrywającego, bo przegrywający nie kupi przecież jej towarów, Hiena? Tak ją nazywa Brecht. Ale jest ona także troskliwą matką i kobieta spragnioną uczucia, i dzielnym partnerem w tułaczej poniewierce, i bardzo ludzkim sprzymierzeńcem w niebezpieczeństwie, i przejmująco smutnym w swej samotności człowiekiem, gdy w finałowej scenie zaprzęga się do wozu, by toczyć go dalej po drogach wojny.
Całą tę olbrzymią skalę odcieni psychicznych przekazuje nam Eichlerówna bezbłędnie.
Po Fedrze, Marii Stuart, Marii Tudor - daje nam Eichlerówna nowe arcydzieło sztuki aktorskiej, bodaj czy nie jeszcze doskonalsze.
Przedstawienie "Matki Courage i jej dzieci" w Teatrze Narodowym reżyserował Zbigniew Sawan. Pracy inscenizacyjnej patronował
pobliżu wygrywającego, bo przegrywający nie kupi przecież jej towarów, Hiena? Tak ją nazywa Brecht. Ale jest ona także troskliwą matką i kobieta spragnioną uczucia, i dzielnym partnerem w tułaczej poniewierce, i bardzo ludzkim sprzymierzeńcem w niebezpieczeństwie, i przejmująco smutnym w swej samotności człowiekiem, gdy w finałowej scenie zaprzęga się do wozu, by toczyć go dalej po drogach wojny. <br>Całą tę olbrzymią skalę odcieni psychicznych przekazuje nam Eichlerówna bezbłędnie.<br>Po Fedrze, Marii Stuart, Marii Tudor - daje nam Eichlerówna nowe arcydzieło sztuki aktorskiej, bodaj czy nie jeszcze doskonalsze.<br>Przedstawienie "Matki Courage i jej dzieci" w Teatrze Narodowym reżyserował Zbigniew Sawan. Pracy inscenizacyjnej patronował
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego