Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
skłaniające do analizy tego problemu w sposób typowy dla tej formy pracy fotograficznej, jaka charakterystyczna jest dla języka reklamy ze względu na specyfikę obrazu drukowanego.
Zdaniem Wiesława Jurewicza kształtowanie przestrzeni wizualnej poprzez środki oświetleniowe zarówno w filmie, telewizji, fotografii, na scenie teatralnej, muzycznej ułatwia kreowanie indywidualnej wizji twórczej, wzmocnienie wykorzystania wpływu emocji oraz narzucenie widzowi sposobu odbioru realizacji zgodnego z intencjami autora.
Specyfika fotografii, w tym także fotografii reklamowej, związana jest jednak z pracą w przestrzeni małych planów zdjęciowych, koniecznością stosowania źródeł światła o dużej mocy, stosowaniem światła błyskowego ze względu na jego temperaturę barwową, operowaniem jednym punktem widzenia oraz jednym
skłaniające do analizy tego problemu w sposób typowy dla tej formy pracy fotograficznej, jaka charakterystyczna jest dla języka reklamy ze względu na specyfikę obrazu drukowanego. <br>Zdaniem Wiesława Jurewicza kształtowanie przestrzeni wizualnej poprzez środki oświetleniowe zarówno w filmie, telewizji, fotografii, na scenie teatralnej, muzycznej ułatwia kreowanie indywidualnej wizji twórczej, wzmocnienie wykorzystania wpływu emocji oraz narzucenie widzowi sposobu odbioru realizacji zgodnego z intencjami autora. <br>Specyfika fotografii, w tym także fotografii reklamowej, związana jest jednak z pracą w przestrzeni małych planów zdjęciowych, koniecznością stosowania źródeł światła o dużej mocy, stosowaniem światła błyskowego ze względu na jego temperaturę barwową, operowaniem jednym punktem widzenia oraz jednym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego