Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1980
ograniczają maksymalną prędkość dla tego typu samochodów do 70 km na godz., a po drugie, stan techniczny wozów, należących do "Hydrocentrum" wyklucza nawet tę prędkość.

Tymczasem do rąk Cybulskiego trafiały karty drogowe, w których wypisywano 200-300 km dziennego przebiegu. Zaczął liczyć: kierowca wyjeżdża z bazy o ósmej (choć wpisuje wpół do siódmej), a wraca o pierwszej, sporo czasu zajmuje mu tankowanie, załadunek, załatwianie formalności - żeby przejechać dziennie taką ilość kilometrów, musiałby jeździć ze średnią prędkością 90 km na godzinę!

JAK TO SIĘ DZIEJE?

Karty drogowe podpisują kierownicy budów. Muszą się liczyć z kierowcami. Jeżeli kierownik budowy nie wpiszą kierowcy żądanego
ograniczają maksymalną prędkość dla tego typu samochodów do 70 km na godz., a po drugie, stan techniczny wozów, należących do "Hydrocentrum" wyklucza nawet tę prędkość.&lt;/&gt;<br> <br>Tymczasem do rąk Cybulskiego trafiały karty drogowe, w których wypisywano 200-300 km dziennego przebiegu. Zaczął liczyć: kierowca wyjeżdża z bazy o ósmej (choć wpisuje wpół do siódmej), a wraca o pierwszej, sporo czasu zajmuje mu tankowanie, załadunek, załatwianie formalności - żeby przejechać dziennie taką ilość kilometrów, musiałby jeździć ze średnią prędkością 90 km na godzinę!<br> <br>&lt;tit&gt;JAK TO SIĘ DZIEJE?&lt;/&gt; <br><br>Karty drogowe podpisują kierownicy budów. Muszą się liczyć z kierowcami. Jeżeli kierownik budowy nie wpiszą kierowcy żądanego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego