Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
Niezwykle starannie bada się także wspomaganie układu kierowniczego, amortyzatory i ogumienie. Wszystkie te prace wykonywane są wespół z dostawcami-kooperantami lub tylko przez nich.
Każdy projekt musi "zmieścić się" w budżecie. Dlatego bardzo rzadko się zdarza, aby jednocześnie z nową karoserią i podwoziem prezentowano nowy silnik. Z reguły nowe silniki wprowadza się na rynek dwa razy rzadziej niż nowe nadwozia. Silnik musi być ekologiczny, mocny, oszczędny i niezawodny. Nierzadko, dla zmniejszenia kosztów prac, konstruuje się badawcze silniki jednocylindrowe. Konstruktorzy zakładają, że silnik o pojemności np. 1200 cm3 w przyszłości będzie powiększony aż do 1600 cm3 i może otrzymać turbodoładowanie. Dlatego ścianki kadłuba
Niezwykle starannie bada się także wspomaganie układu kierowniczego, amortyzatory i ogumienie. Wszystkie te prace wykonywane są wespół z dostawcami-kooperantami lub tylko przez nich.<br>Każdy projekt musi "zmieścić się" w budżecie. Dlatego bardzo rzadko się zdarza, aby jednocześnie z nową karoserią i podwoziem prezentowano nowy silnik. Z reguły nowe silniki wprowadza się na rynek dwa razy rzadziej niż nowe nadwozia. Silnik musi być ekologiczny, mocny, oszczędny i niezawodny. Nierzadko, dla zmniejszenia kosztów prac, konstruuje się badawcze silniki jednocylindrowe. Konstruktorzy zakładają, że silnik o pojemności np. 1200 cm3 w przyszłości będzie powiększony aż do 1600 cm3 i może otrzymać turbodoładowanie. Dlatego ścianki kadłuba
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego