Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Jour", lecz zlikwidowano logo francuskiego dystrybutora, firmy Jacques Vabre. Na drugim etapie zamieszczono na opakowaniu informację, że ten produkt już niedługo będzie miał nową markę "Night and Day". Na opakowaniu znalazło się także zdjęcie przyszłego, nowego opakowania tejże kawy.
Ostatni etap to wprowadzanie nowej marki - w 1988 r. było ono wspierane intensywną kampanią promocyjną w telewizji, radiu i w prasie.
Źródło: P. Mourier, D. Burgaud: Euromarketing. FundEmi Books, Madrid 1989.

Innym interesującym przykładem jest uwzględnienie stopnia znajomości marki jednego z ważniejszych produktów przedsiębiorstwa dla strategii markowej całej firmy.

Przykład: Danone Group

O znaczeniu nazwy w przypadku przedsiębiorstwa działającego na rynku międzynarodowym
Jour", lecz zlikwidowano logo francuskiego dystrybutora, firmy Jacques Vabre. Na drugim etapie zamieszczono na opakowaniu informację, że ten produkt już niedługo będzie miał nową markę "Night and Day". Na opakowaniu znalazło się także zdjęcie przyszłego, nowego opakowania tejże kawy.<br>Ostatni etap to wprowadzanie nowej marki - w 1988 r. było ono wspierane intensywną kampanią promocyjną w telewizji, radiu i w prasie.<br>Źródło: P. Mourier, D. Burgaud: Euromarketing. FundEmi Books, Madrid 1989.<br><br>Innym interesującym przykładem jest uwzględnienie stopnia znajomości marki jednego z ważniejszych produktów przedsiębiorstwa dla strategii markowej całej firmy.<br><br>&lt;tit&gt;Przykład: Danone Group&lt;/&gt;<br><br>O znaczeniu nazwy w przypadku przedsiębiorstwa działającego na rynku międzynarodowym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego