Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
lub odbiorcy.
Do wypowiedzi skoncentrowanych na odbiorcy i nastawionych na nagradzanie należą: apel moralny, wypowiedzi odnoszące się do pozytywnych emocji oraz wypowiedzi oparte na prezentacji wzorców pozytywnych (zachowania lub osobowych). Do wypowiedzi skoncentrowanych na odbiorcy i nastawionych na karanie należą wiadomości oparte na prezentacji wzorców negatywnych, dążących do wywołania emocji współczucia. Powodują one nieprzyjemne stany oraz doznania emocjonalne.
Do wypowiedzi, skoncentrowanych na odbiorcy i nastawionych na nagradzanie, należą akty perswazyjne o charakterze obietnicy osobistej, ekspertyzy pozytywnej, zobowiązania opartego na pozornie bezinteresownej przysłudze, odnoszące się do konformizmu pozytywnego oraz sympatii.
W sytuacjach, odnoszących się do naturalnych form komunikacji, poszczególne strategie perswazyjne determinowane
lub odbiorcy. <br>Do wypowiedzi skoncentrowanych na odbiorcy i nastawionych na nagradzanie należą: apel moralny, wypowiedzi odnoszące się do pozytywnych emocji oraz wypowiedzi oparte na prezentacji wzorców pozytywnych (zachowania lub osobowych). Do wypowiedzi skoncentrowanych na odbiorcy i nastawionych na karanie należą wiadomości oparte na prezentacji wzorców negatywnych, dążących do wywołania emocji współczucia. Powodują one nieprzyjemne stany oraz doznania emocjonalne. <br>Do wypowiedzi, skoncentrowanych na odbiorcy i nastawionych na nagradzanie, należą akty perswazyjne o charakterze obietnicy osobistej, ekspertyzy pozytywnej, zobowiązania opartego na pozornie bezinteresownej przysłudze, odnoszące się do konformizmu pozytywnego oraz sympatii. <br>W sytuacjach, odnoszących się do naturalnych form komunikacji, poszczególne strategie perswazyjne determinowane
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego