Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.20
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
podczas snu może być wynikiem nie tyle metod nauczania co własnego nastawienia.
Tak uważa prof. pedagogiki Tadeusz Nowacki.
Założenie, że podczas snu możliwe jest przyswajanie wiadomości (np. nauka języków) stało się podstawą tworzenia rozmaitych programów komputerowych, dostępnych w Internecie i kaset z nagraniami mającymi - według ich twórców - zastąpić, ułatwić lub wspomagać tradycyjne metody.
Zainteresowanie sposobami przyswajania wiedzy podczas snu było wynikiem badań nad możliwością takiej nauki, prowadzonych w latach 70. przez różne ośrodki naukowe, np. w byłym ZSRR, czy Bułgarii. Zdaniem prof. Nowackiego nie jest jasne, czy pozytywne rezultaty uczenia się podczas snu, o których mówią autorzy kaset lub programów komputerowych
podczas snu może być wynikiem nie tyle metod nauczania co własnego nastawienia.<br>Tak uważa prof. pedagogiki Tadeusz Nowacki.<br>Założenie, że podczas snu możliwe jest przyswajanie wiadomości (np. nauka języków) stało się podstawą tworzenia rozmaitych programów komputerowych, dostępnych w Internecie i kaset z nagraniami mającymi - według ich twórców - zastąpić, ułatwić lub wspomagać tradycyjne metody.<br>Zainteresowanie sposobami przyswajania wiedzy podczas snu było wynikiem badań nad możliwością takiej nauki, prowadzonych w latach 70. przez różne ośrodki naukowe, np. w byłym ZSRR, czy Bułgarii. Zdaniem prof. Nowackiego nie jest jasne, czy pozytywne rezultaty uczenia się podczas snu, o których mówią autorzy kaset lub programów komputerowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego