Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
determinuje ustawienie kabiny operatora i silnika spalinowego. Kabina operatora może być ustawiona z lewej i z prawej strony nadwozia, a silnik równolegle lub prostopadle do płaszczyzny zero Y (rys. 1.13).
Nie ma wyraźnych przesłanek, dla których kabina operatora powinna być ustawiona z prawej bądź z lewej strony nadwozia. Należy wszakże stwierdzić, iż w większości produkowanych obecnie koparek, kabinę ustawia się z lewej strony, nawet w maszynach produkowanych bądź przeznaczonych do użytkowania w krajach z lewostronnym ruchem drogowym. To spostrzeżenie dotyczy także maszyn kołowych, przeznaczonych do ruchu po drogach publicznych. Należy przypuszczać, że jest to wynik wpływu rozwiązań wywodzących się z
determinuje ustawienie kabiny operatora i silnika spalinowego. Kabina operatora może być ustawiona z lewej i z prawej strony nadwozia, a silnik równolegle lub prostopadle do płaszczyzny zero Y (rys. 1.13).<br>Nie ma wyraźnych przesłanek, dla których kabina operatora powinna być ustawiona z prawej bądź z lewej strony nadwozia. Należy wszakże stwierdzić, iż w większości produkowanych obecnie koparek, kabinę ustawia się z lewej strony, nawet w maszynach produkowanych bądź przeznaczonych do użytkowania w krajach z lewostronnym ruchem drogowym. To spostrzeżenie dotyczy także maszyn kołowych, przeznaczonych do ruchu po drogach publicznych. Należy przypuszczać, że jest to wynik wpływu rozwiązań wywodzących się z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego