Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
którym pisaliśmy już w jednym z poprzednich numerów.
Czy Saab problem ten rozwiąże? Firma twierdzi oczywiście, że wszystko idzie po najlepszej drodze i gdzieś w połowie lat 80-tych samochody tej marki otrzymywać będzie można opalane ropą, naftą, benzyną, spirytusem, lub innym paliwem, oczywiście najchętniej ciekłym. Paliwo to nie będzie wszakże bezpośrednim czynnikiem, gdyż nawet spaliny nie będą stykały się z elementami silnika "wytwarzającymi" siłę napędową. Ta rola przypadać ma parze.
No cóż! Wielu wynalazców i przedtem tak twierdziło, jak choćby ostatnio multimilioner amerykański Lear, który zrobił furorę na produkcji odrzutowych samolotów dyspozycyjnych (małe maszyny mieszczące kilka do kilkunastu osób i
którym pisaliśmy już w jednym z poprzednich numerów. <br>Czy Saab problem ten rozwiąże? Firma twierdzi oczywiście, że wszystko idzie po najlepszej drodze i gdzieś w połowie lat 80-tych samochody tej marki otrzymywać będzie można opalane ropą, naftą, benzyną, spirytusem, lub innym paliwem, oczywiście najchętniej ciekłym. Paliwo to nie będzie wszakże bezpośrednim czynnikiem, gdyż nawet spaliny nie będą stykały się z elementami silnika "wytwarzającymi" siłę napędową. Ta rola przypadać ma parze. <br>No cóż! Wielu wynalazców i przedtem tak twierdziło, jak choćby ostatnio multimilioner amerykański Lear, który zrobił furorę na produkcji odrzutowych samolotów dyspozycyjnych (małe maszyny mieszczące kilka do kilkunastu osób i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego