Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowa o szkole i nauczycielach, o młodzieży, o turystyce
Rok powstania: 1998
gdzie nauczyciel przychodzi z przyjemnością i pracuje z przyjemnością, bo usatysfakcjonowany nauczyciel to jest zadowolony uczeń. Chciałbym tutaj dodać takie hasło, które wydaje mi się właśnie dobrze ujmuje to, o czym mówię.
Umówmy się, że nie jest zadaniem szkoły nauczyć ucznia, zapomnijmy o tym, jest zadaniem szkoły pomóc uczniowi, zrobić wszystko, co można, żeby uczeń nauczył się sam, po prostu, nauczyciel jest doradcą, pomocnikiem, przewodnikiem, a nie przekaźnikiem wiedzy.
- Sześćset dwadzieścia dwa, sześćdziesiąt dwa, trzydzieści dwa. Czy słuchacze radia są w stanie zgodzić się na taką rewolucję, żeby szkoła nie nauczała, tylko uczyła się uczyć?


- Pan Piotr z Gdyni i, panie Piotrze
gdzie nauczyciel przychodzi z przyjemnością i pracuje z przyjemnością, bo usatysfakcjonowany nauczyciel to jest zadowolony uczeń. Chciałbym tutaj dodać takie hasło, które wydaje mi się właśnie dobrze ujmuje to, o czym mówię. <br>Umówmy się, że nie jest zadaniem szkoły nauczyć ucznia, zapomnijmy o tym, jest zadaniem szkoły pomóc uczniowi, zrobić wszystko, co można, żeby uczeń nauczył się sam, po prostu, nauczyciel jest doradcą, pomocnikiem, przewodnikiem, a nie przekaźnikiem wiedzy.&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt; - Sześćset dwadzieścia dwa, sześćdziesiąt dwa, trzydzieści dwa. Czy słuchacze radia są w stanie zgodzić się na taką rewolucję, żeby szkoła nie nauczała, tylko uczyła się uczyć?&lt;/&gt; <br>&lt;event desc="music"&gt;<br><br>&lt;who3&gt; - Pan Piotr z Gdyni i, panie Piotrze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego