Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
podejmowania decyzji przez personel kierowniczy.

3.7.2. Rodzaje kanałów dystrybucji
W polityce dystrybucji produktów banku wykorzystywane są przede wszystkim kanały bezpośrednie - tzn. mamy do czynienia tylko z bankiem i jego klientami. W ostatnim czasie pojawiły się jednak także kanały pośrednie, poprzez które produkty banku oferowane są jego klientom.
Za wyborem bezpośrednich kanałów dystrybucji produktów banku przemawia przede wszystkim fakt, że ich zaoferowanie i sprzedaż wymaga personelu o wysokich kwalifikacjach zawodowych. Zadecydował tu ponadto charakter produktów i ich funkcji. Na przykład funkcja podstawowa oferty oszczędnościowej banku wymaga dużego zaufania klienta wobec banku i wysokiego stopnia poufności informacji o wysokości i rodzaju wykładów
podejmowania decyzji przez personel kierowniczy.<br><br>&lt;tit1&gt;3.7.2. Rodzaje kanałów dystrybucji&lt;/&gt;<br>W polityce dystrybucji produktów banku wykorzystywane są przede wszystkim kanały bezpośrednie - tzn. mamy do czynienia tylko z bankiem i jego klientami. W ostatnim czasie pojawiły się jednak także kanały pośrednie, poprzez które produkty banku oferowane są jego klientom.<br>Za wyborem bezpośrednich kanałów dystrybucji produktów banku przemawia przede wszystkim fakt, że ich zaoferowanie i sprzedaż wymaga personelu o wysokich kwalifikacjach zawodowych. Zadecydował tu ponadto charakter produktów i ich funkcji. Na przykład funkcja podstawowa oferty oszczędnościowej banku wymaga dużego zaufania klienta wobec banku i wysokiego stopnia poufności informacji o wysokości i rodzaju wykładów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego