Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kultura i Społeczeństwo
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1977
w ustalaniu koncepcji celów i środków wychowania. W naszym Raporcie równie silnie akcentuje się ten obustronny związek między rozwojem społecznym a systemem wychowania i poszukuje się takiego modelu systemu oświatowego, który będzie mógł jak najlepiej zapewnić realizację celów narodowych i dalszy przyspieszony rozwój socjalizmu. Zapowiada on, że będzie wzrastała rola wychowania „w życiu i przez życie", będzie wzrastała rola polityki oświatowej, opartej na diagnozach i prognozach, mającej na celu planowanie i organizowanie całego społeczeństwa wychowującego, a także — kierowanie procesami kształcenia przez całe życie, kształcenia zawodowego i bezinteresownego dla własnego rozwoju. Charakterystyka wychowania jako efektu i stymulatora rozwoju społecznego, koncepcja
w ustalaniu koncepcji celów i środków wychowania. W naszym Raporcie równie silnie akcentuje się ten obustronny związek między rozwojem społecznym a systemem wychowania i poszukuje się takiego modelu systemu oświatowego, który będzie mógł jak najlepiej zapewnić realizację celów narodowych i dalszy przyspieszony rozwój socjalizmu. Zapowiada on, że będzie wzrastała rola wychowania „w życiu i przez życie", będzie wzrastała rola polityki oświatowej, opartej na diagnozach i prognozach, mającej na celu planowanie i organizowanie całego społeczeństwa wychowującego, a także — kierowanie procesami kształcenia przez całe życie, kształcenia zawodowego i bezinteresownego dla własnego rozwoju.<page nr=270> Charakterystyka wychowania jako efektu i stymulatora rozwoju społecznego, koncepcja
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego