Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kultura i Społeczeństwo
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1977
na celu planowanie i organizowanie całego społeczeństwa wychowującego, a także — kierowanie procesami kształcenia przez całe życie, kształcenia zawodowego i bezinteresownego dla własnego rozwoju. Charakterystyka wychowania jako efektu i stymulatora rozwoju społecznego, koncepcja społeczeństwa wychowującego, słowem — systemowa analiza relacji społeczeństwo — wychowanie pociąga za sobą potrzebę innego określenia przedmiotu wychowania i czasu jego trwania. Wychowankami są wszyscy i to przez całe życie; zmieniają się rodzaje instytucji i treści wychowania, maleje czynnik adaptacji, a wzrasta rola twórczego działania.
Romana Miller
Uniwersytet Gdański
na celu planowanie i organizowanie całego społeczeństwa wychowującego, a także &#151; kierowanie procesami kształcenia przez całe życie, kształcenia zawodowego i bezinteresownego dla własnego rozwoju.&lt;page nr=270&gt; Charakterystyka wychowania jako efektu i stymulatora rozwoju społecznego, koncepcja społeczeństwa wychowującego, słowem &#151; systemowa analiza relacji społeczeństwo &#151; wychowanie pociąga za sobą potrzebę innego określenia przedmiotu wychowania i czasu jego trwania. Wychowankami są wszyscy i to przez całe życie; zmieniają się rodzaje instytucji i treści wychowania, maleje czynnik adaptacji, a wzrasta rola twórczego działania.<br>&lt;au&gt; Romana Miller<br>Uniwersytet Gdański
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego