Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
roku o 20 proc. W ubiegłym roku stworzenie dobrego produktu, który na dodatek przyniesie wysokie dochody, kosztowało średnio 10 mln dol. Drugie tyle pochłania promocja i reklama. Zaledwie pięć lat temu koszt produkcji gry był trzykrotnie niższy.

Przykład People Can Fly pokazuje, że wciąż można się dostać do pierwszej ligi, wykładając niewielkie pieniądze. Zdaniem Chmielarza, który jak na razie jako jedyny może powiedzieć, że ma receptę na sukces, wystarczy... zrobić dobrą grę. Zarówno w PCF, jak i w Techlandzie udało się zgromadzić pod jednym dachem utalentowanych ludzi. - W tej branży nie można zastąpić jakości ilością. Zatrudnienie za takie same pieniądze dwóch
roku o 20 proc. W ubiegłym roku stworzenie dobrego produktu, który na dodatek przyniesie wysokie dochody, kosztowało średnio 10 mln dol. Drugie tyle pochłania promocja i reklama. Zaledwie pięć lat temu koszt produkcji gry był trzykrotnie niższy. <br><br>Przykład People Can Fly pokazuje, że wciąż można się dostać do pierwszej ligi, wykładając niewielkie pieniądze. Zdaniem Chmielarza, który jak na razie jako jedyny może powiedzieć, że ma receptę na sukces, wystarczy... zrobić dobrą grę. Zarówno w PCF, jak i w Techlandzie udało się zgromadzić pod jednym dachem utalentowanych ludzi. - W tej branży nie można zastąpić jakości ilością. Zatrudnienie za takie same pieniądze dwóch
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego