Typ tekstu: Książka
Autor: Brzeziński Jerzy
Tytuł: Metodologia badań psychologicznych
Rok: 1996
potem dydaktykiem. Student bowiem powinien nie tyle słuchać tego, co mówi profesor, a co można i tak przeczytać, ile powinien - bo nie jest uczniem, ale jest studiosus - poznawać wiedzę w procesie jej stawania się, tworzenia w pracowni profesora.

Położyłbym tedy nacisk na procesualny (dynamiczny) charakter nauki, na czynności, które należy wykonać, aby posiąść pewną wiedzę naukową, a nie na wiedzę jako rezultat działań badawczych (charakter statyczny), jako wynik procesu badawczego. Proszę zauważyć, że w taki sposób traktuję wykład metodologii ujęty w tym podręczniku.

Warto w tym miejscu przytoczyć, in extenso, to co na temat jedności kontekstu badania i kontekstu nauczania na
potem dydaktykiem. Student bowiem powinien nie tyle słuchać tego, co mówi profesor, a co można i tak przeczytać, ile powinien - bo nie jest uczniem, ale jest studiosus - poznawać wiedzę w procesie jej stawania się, tworzenia w pracowni profesora.<br><br>Położyłbym tedy nacisk na procesualny (dynamiczny) charakter nauki, na czynności, które należy wykonać, aby posiąść pewną wiedzę naukową, a nie na wiedzę jako rezultat działań badawczych (charakter statyczny), jako wynik procesu badawczego. Proszę zauważyć, że w taki sposób traktuję wykład metodologii ujęty w tym podręczniku.<br><br>Warto w tym miejscu przytoczyć, in extenso, to co na temat jedności kontekstu badania i kontekstu nauczania na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego