Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
początku lat siedemdziesiątych została opracowana nowa metoda segmentacji, zwana socio styles. Zastosowano ja po raz pierwszy we Francji w 1972r. Metodę tę wykorzystywano także w USA, a od 1989r. stosuje się ją w Europie - w krajach UE oraz w Szwecji, Norwegii, Austrii i Szwajcarii.
Ten sposób segmentacji nabywców został także wykorzystany przez kilkanaście instytutów badania konsumentów krajów ówczesnej EWG, kiedy to próbowano ustalić, czy istnieje tzw. eurokonsument, czyli czy wzorce konsumpcyjne w Europie Zachodniej się zunifikowały.
Badania mające na celu scharakteryzowanie europejskich konsumentów zostały przeprowadzone w dwóch etapach. Początkowo analizą objęto 4 tys., a następnie 20 tys. osób z 15 krajów
początku lat siedemdziesiątych została opracowana nowa metoda segmentacji, zwana socio styles. Zastosowano ja po raz pierwszy we Francji w 1972r. Metodę tę wykorzystywano także w USA, a od 1989r. stosuje się ją w Europie - w krajach UE oraz w Szwecji, Norwegii, Austrii i Szwajcarii.<br>Ten sposób segmentacji nabywców został także wykorzystany przez kilkanaście instytutów badania konsumentów krajów ówczesnej EWG, kiedy to próbowano ustalić, czy istnieje tzw. eurokonsument, czyli czy wzorce konsumpcyjne w Europie Zachodniej się zunifikowały.<br>Badania mające na celu scharakteryzowanie europejskich konsumentów zostały przeprowadzone w dwóch etapach. Początkowo analizą objęto 4 tys., a następnie 20 tys. osób z 15 krajów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego