Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Siemens w Polsce
Rok: 2002
wyjątkowo łatwą obsługą i, podobnie jak telefony komórkowe, stylową oraz ergonomiczną obudową.

Dzięki dokładnej znajomości rynku i potrzeb odbiorców Siemens osiągnął w Polsce w roku finansowym 2000/2001 pozycję lidera w sprzedaży aparatów bezprzewodowych oraz silną, drugą pozycję na rynku telefonów komórkowych.

Aktywność Siemensa w Polsce na rynku aparatów telefonicznych wykracza jednak poza polski rynek. Nie gdzie indziej, jak właśnie w Warszawie od maja 2000 roku działa Regional Headquarters - centralny ośrodek, koordynujący wszelkie działania związane ze sprzedażą telefonicznego sprzętu końcowego, czyli telefonów komórkowych, bezprzewodowych i stacjonarnych, na obszarze regionu obejmującego Polskę, Węgry, Rosję, Ukrainę, Litwę, Łotwę i Estonię. Ulokowanie takiego ośrodka
wyjątkowo łatwą obsługą i, podobnie jak telefony komórkowe, stylową oraz ergonomiczną obudową.<br><br>Dzięki dokładnej znajomości rynku i potrzeb odbiorców Siemens osiągnął w Polsce w roku finansowym 2000/2001 pozycję lidera w sprzedaży aparatów bezprzewodowych oraz silną, drugą pozycję na rynku telefonów komórkowych.<br><br>Aktywność Siemensa w Polsce na rynku aparatów telefonicznych wykracza jednak poza polski rynek. Nie gdzie indziej, jak właśnie w Warszawie od maja 2000 roku działa Regional Headquarters - centralny ośrodek, koordynujący wszelkie działania związane ze sprzedażą telefonicznego sprzętu końcowego, czyli telefonów komórkowych, bezprzewodowych i stacjonarnych, na obszarze regionu obejmującego Polskę, Węgry, Rosję, Ukrainę, Litwę, Łotwę i Estonię. Ulokowanie takiego ośrodka
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego