Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wywołuje emocje pozytywne i dążenie do pogłębiania kontaktu. Proces ten w znacznym stopniu wyjaśnia tendencje do nietypowego początku kampanii reklamowej, silnego stopnia zwiększania typowości w stadium informacyjnym oraz łączenie cech rdzeniowych z oryginalną formą w stadiach przypominających.
Idealnym przykładem oparcia osi kampanii reklamowej o te wymiary obrazu produktu, które zdecydowanie wykraczają poza zbiór cech podstawowych, jest kampania piwa "Bosman". Zachowuje ona silną identyfikację reklamowanego produktu, przy jednoczesnym elastycznym wykorzystywaniu obszaru możliwych zmian utożsamianych z produktem interpretacji. Kampania ta powstawała w momencie, w którym uwarunkowania prawne w coraz silniejszym stopniu zaczynały ograniczać możliwości reklamy lekkich alkoholi. Pod względem czynników wpływających na przebieg
wywołuje emocje pozytywne i dążenie do pogłębiania kontaktu. Proces ten w znacznym stopniu wyjaśnia tendencje do nietypowego początku kampanii reklamowej, silnego stopnia zwiększania typowości w stadium informacyjnym oraz łączenie cech rdzeniowych z oryginalną formą w stadiach przypominających. <br>Idealnym przykładem oparcia osi kampanii reklamowej o te wymiary obrazu produktu, które zdecydowanie wykraczają poza zbiór cech podstawowych, jest kampania piwa "Bosman". Zachowuje ona silną identyfikację reklamowanego produktu, przy jednoczesnym elastycznym wykorzystywaniu obszaru możliwych zmian utożsamianych z produktem interpretacji. Kampania ta powstawała w momencie, w którym uwarunkowania prawne w coraz silniejszym stopniu zaczynały ograniczać możliwości reklamy lekkich alkoholi. Pod względem czynników wpływających na przebieg
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego