Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Ogólne ramy prawne polityki konkurencji, zawarte w Traktacie Rzymskim EWG, zostały później określone bardziej szczegółowo w różnych dyrektywach, rozporządzeniach, decyzjach, rekomendacjach i opiniach Komisji Europejskiej oraz Rady, jak też w orzeczeniach Trybunału Sprawiedliwości.
Istotne znaczenie dla tych spraw miało opracowane przez Komisję rozporządzenie w sprawie łączenia i przejmowania przedsiębiorstw poprzez wykupywanie akcji i udziałów, tzw. Merger Control Regulation, które weszło w życie 21 września 1990r..
Zgodnie z tym rozporządzeniem, Komisja wówczas ingeruje w przypadkach nadmiernej koncentracji przedsiębiorstw, gdy łączna wartość dwóch lub większej liczby przedsiębiorstw przekracza 5mld ECU, a wartość obrotów osiąganych na terenie Unii Europejskiej przekracza 250mln ECU rocznie. Dla
Ogólne ramy prawne polityki konkurencji, zawarte w Traktacie Rzymskim EWG, zostały później określone bardziej szczegółowo w różnych dyrektywach, rozporządzeniach, decyzjach, rekomendacjach i opiniach Komisji Europejskiej oraz Rady, jak też w orzeczeniach Trybunału Sprawiedliwości.<br>Istotne znaczenie dla tych spraw miało opracowane przez Komisję rozporządzenie w sprawie łączenia i przejmowania przedsiębiorstw poprzez wykupywanie akcji i udziałów, tzw. Merger Control Regulation, które weszło w życie 21 września 1990r..<br>Zgodnie z tym rozporządzeniem, Komisja wówczas ingeruje w przypadkach nadmiernej koncentracji przedsiębiorstw, gdy łączna wartość dwóch lub większej liczby przedsiębiorstw przekracza 5mld ECU, a wartość obrotów osiąganych na terenie Unii Europejskiej przekracza 250mln ECU rocznie. Dla
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego