Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 07.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
sezonu mogą go uniezależnić tylko nieco starsi konsumenci, o stałych dochodach. A oni najchętniej wybierają lody familijne, w których Grycan jest nie do pobicia. Śledząc już teraz uważnie zwyczaje swojej grupy docelowej Zbigniew Grycan wie, że nie może zastawiać na nią sideł na centralnych ulicach wielkich miast, bo one się wyludniają. Z trudem oswoił się z myślą, że całoroczny sukces zagwarantuje mu tylko obecność w wielkich centrach handlowych. I tam właśnie wystartuje dziesięć pierwszych lodziarni Grycana. Tylko w warszawskiej Arkadii będą trzy.
Małgorzata Szlendak z Nestlé Polska podpowiada, że Polak marzy o lodach, które mają kremową konsystencję i nie rozpuszczają się
sezonu mogą go uniezależnić tylko nieco starsi konsumenci, o stałych dochodach. A oni najchętniej wybierają lody familijne, w których Grycan jest nie do pobicia. Śledząc już teraz uważnie zwyczaje swojej grupy docelowej Zbigniew Grycan wie, że nie może zastawiać na nią sideł na centralnych ulicach wielkich miast, bo one się wyludniają. Z trudem oswoił się z myślą, że całoroczny sukces zagwarantuje mu tylko obecność w wielkich centrach handlowych. I tam właśnie wystartuje dziesięć pierwszych lodziarni Grycana. Tylko w warszawskiej Arkadii będą trzy.<br>Małgorzata Szlendak z Nestlé Polska podpowiada, że Polak marzy o lodach, które mają kremową konsystencję i nie rozpuszczają się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego