Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ekonomiczne
Rok: 2004
być inwestycje zwiększające dobrobyt społeczny. Luksusowe hotele w Warszawie s też symbolem nierówności pomiędzy biednymi i bogatymi, pomiędzy Polakami a obywatelami zamożniejszych krajów i pomiędzy biznesmenami i zwykłymi ludźmi, którzy dla nich pracuj. Jedną noc w Hotelu Victoria (w najtańszym pokoju) kosztuje tyle, ile pielęgniarka zarabia w ciągu miesiąca.
To wymowny przykład kontrastów w sile nabywczej ludzi z różnych warstw społecznych i wypaczonych wartości społeczeństwa konsumpcyjnego opartego na egoizmie i dążeniu do luksusu. Czy jest to etyczny sposób wydawania pieniędzy? Pomyślcie ile możną by zrobić pożytecznych rzeczy, gdyby zamiast wydawać pieniądze na zbyt drogie hotele, loty pierwszą klasą, jachty i luksusowe
być inwestycje zwiększające dobrobyt społeczny. Luksusowe hotele w Warszawie s też symbolem nierówności pomiędzy biednymi i bogatymi, pomiędzy Polakami a obywatelami zamożniejszych krajów i pomiędzy biznesmenami i zwykłymi ludźmi, którzy dla nich pracuj. Jedną noc w Hotelu Victoria (w najtańszym pokoju) kosztuje tyle, ile pielęgniarka zarabia w ciągu miesiąca.<br>To wymowny przykład kontrastów w sile nabywczej ludzi z różnych warstw społecznych i wypaczonych wartości społeczeństwa konsumpcyjnego opartego na egoizmie i dążeniu do luksusu. Czy jest to etyczny sposób wydawania pieniędzy? Pomyślcie ile możną by zrobić pożytecznych rzeczy, gdyby zamiast wydawać pieniądze na zbyt drogie hotele, loty pierwszą klasą, jachty i luksusowe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego