Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 258
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1997
w tym większość małych (1-5 pojazdów), musiało przerwać pracę.

Partnerzy z UE zwiększali nacisk na Francję, by zapewniła wolny przepływ towarów. Zażądały tego władze niemieckie, hiszpańskie, brytyjskie. Dania zażądała uruchomienia korytarzy przez Francję dla zagranicznych przewoźników. Hiszpania domaga się ponadto, by Francja wzięła na siebie odpowiedzialność za wszelkie straty wynikłe ze strajku. Holandia wyraziła zaniepokojenie z powodu niedopuszczalnej sytuacji i domaga się zwołania nadzwyczajnego posiedzenia rady transportu UE. Komisja Europejska uznała blokadę terminalu w Calais i innych przejść granicznych przez francuskich kierowców za łamanie prawa europejskiego. Ministrowie J. P. Chevenement i J. C. Gayssot pokreślili w liście do komisarza Neila
w tym większość małych (1-5 pojazdów), musiało przerwać pracę.<br><br>Partnerzy z UE zwiększali nacisk na Francję, by zapewniła wolny przepływ towarów. Zażądały tego władze niemieckie, hiszpańskie, brytyjskie. Dania zażądała uruchomienia korytarzy przez Francję dla zagranicznych przewoźników. Hiszpania domaga się ponadto, by Francja wzięła na siebie odpowiedzialność za wszelkie straty wynikłe ze strajku. Holandia wyraziła zaniepokojenie z powodu niedopuszczalnej sytuacji i domaga się zwołania nadzwyczajnego posiedzenia rady transportu UE. Komisja Europejska uznała blokadę terminalu w Calais i innych przejść granicznych przez francuskich kierowców za łamanie prawa europejskiego. Ministrowie J. P. Chevenement i J. C. Gayssot pokreślili w liście do komisarza Neila
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego