Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
część agentów nie potrafiła dopasować sprzedawanego
Ubezpieczenia życiowe po zmianach
Wśród ubezpieczeń bezpośrednich nadal dominują klasyczne ubezpieczenia na życie. Stanowią one 48,13 proc. łącznej składki działu, lecz ich udział stopniowo się zmniejsza. Kolejne pozycje zajmują ubezpieczenia na życie z funduszem inwestycyjnym stanowiące 32,26 proc. życiówki oraz uzupełniające ubezpieczenia wypadkowe i chorobowe - 17,96 proc.

produktu indywidualnych potrzeb klienta. Niewielu z nich także próbowało odwieść mało wiarygodnego klienta, mogącego szybko odejść z firmy ubezpieczeniowej, od zakupu polisy przedstawiając mu wszystkie wady oferowanego produktu. Gdyby faktycznie produkt był sprzedawany świadomym klientom, może by nie doszło do takiej zapaści rynku ubezpieczeniowego.
W
część agentów nie potrafiła dopasować sprzedawanego<br>Ubezpieczenia życiowe po zmianach<br>Wśród ubezpieczeń bezpośrednich nadal dominują klasyczne ubezpieczenia na życie. Stanowią one 48,13 proc. łącznej składki działu, lecz ich udział stopniowo się zmniejsza. Kolejne pozycje zajmują ubezpieczenia na życie z funduszem inwestycyjnym stanowiące 32,26 proc. życiówki oraz uzupełniające ubezpieczenia wypadkowe i chorobowe - 17,96 proc. <br>&lt;gap&gt;<br>produktu indywidualnych potrzeb klienta. Niewielu z nich także próbowało odwieść mało wiarygodnego klienta, mogącego szybko odejść z firmy ubezpieczeniowej, od zakupu polisy przedstawiając mu wszystkie wady oferowanego produktu. Gdyby faktycznie produkt był sprzedawany świadomym klientom, może by nie doszło do takiej zapaści rynku ubezpieczeniowego.<br>W
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego