Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
emocjonalnym.
KONSEKWENCJE ZMIANY POSTAW ODBIORCY WOBEC KOMUNIKATU REKLAMOWEGO PRZY JEGO KOLEJNYCH EKSPOZYCJACH
Konstrukcja przekazu reklamowego uwzględniać więc powinna modyfikujący wpływ zbioru postaw, szczególnie w odniesieniu do ich komponentu emocjonalnego i poznawczego, zarówno w odniesieniu do głównego desygnatu wiadomości (produktu lub marki), jak i pozostałych desygnatów oraz całościowo ocenianej wiadomości, jako wypadkowej aktywizowanych przez przekaz postaw, w zależności od ich aktualnego natężenia związanego z etapem kampanii reklamowej. Wraz z kolejnymi ekspozycjami przekazów, odnoszącymi się do desygnatu głównego, natężenie wypadkowej zbioru postaw powinno wzrastać. Silniejszy też powinien stawać się wpływ postawy związanej z głównym desygnatem. Wpływ postaw na proces uczenia się oraz zapamiętywania
emocjonalnym. <br>&lt;tit&gt;KONSEKWENCJE ZMIANY POSTAW ODBIORCY WOBEC KOMUNIKATU REKLAMOWEGO PRZY JEGO KOLEJNYCH EKSPOZYCJACH&lt;/&gt;<br>Konstrukcja przekazu reklamowego uwzględniać więc powinna modyfikujący wpływ zbioru postaw, szczególnie w odniesieniu do ich komponentu emocjonalnego i poznawczego, zarówno w odniesieniu do głównego desygnatu wiadomości (produktu lub marki), jak i pozostałych desygnatów oraz całościowo ocenianej wiadomości, jako wypadkowej aktywizowanych przez przekaz postaw, w zależności od ich aktualnego natężenia związanego z etapem kampanii reklamowej. Wraz z kolejnymi ekspozycjami przekazów, odnoszącymi się do desygnatu głównego, natężenie wypadkowej zbioru postaw powinno wzrastać. Silniejszy też powinien stawać się wpływ postawy związanej z głównym desygnatem. Wpływ postaw na proces uczenia się oraz zapamiętywania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego