Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
komponentu emocjonalnego i poznawczego, zarówno w odniesieniu do głównego desygnatu wiadomości (produktu lub marki), jak i pozostałych desygnatów oraz całościowo ocenianej wiadomości, jako wypadkowej aktywizowanych przez przekaz postaw, w zależności od ich aktualnego natężenia związanego z etapem kampanii reklamowej. Wraz z kolejnymi ekspozycjami przekazów, odnoszącymi się do desygnatu głównego, natężenie wypadkowej zbioru postaw powinno wzrastać. Silniejszy też powinien stawać się wpływ postawy związanej z głównym desygnatem. Wpływ postaw na proces uczenia się oraz zapamiętywania kodowanych w wiadomości informacji jest pozytywny dla treści zgodnych z postawą oraz negatywny w stosunku do treści niezgodnych. Postawy ułatwiają więc przetwarzanie informacji, zawierających implikacje wartościujące zgodne
komponentu emocjonalnego i poznawczego, zarówno w odniesieniu do głównego desygnatu wiadomości (produktu lub marki), jak i pozostałych desygnatów oraz całościowo ocenianej wiadomości, jako wypadkowej aktywizowanych przez przekaz postaw, w zależności od ich aktualnego natężenia związanego z etapem kampanii reklamowej. Wraz z kolejnymi ekspozycjami przekazów, odnoszącymi się do desygnatu głównego, natężenie wypadkowej zbioru postaw powinno wzrastać. Silniejszy też powinien stawać się wpływ postawy związanej z głównym desygnatem. Wpływ postaw na proces uczenia się oraz zapamiętywania kodowanych w wiadomości informacji jest pozytywny dla treści zgodnych z postawą oraz negatywny w stosunku do treści niezgodnych. Postawy ułatwiają więc przetwarzanie informacji, zawierających implikacje wartościujące zgodne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego