Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.21 (17)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
ślad powinien być przerywany, bo Mercedes miał sprawny ABS.
Kolejny dziwny element to zarysowanie na prawym błotniku auta. Odkryto tam ślady białej farby stosowanej w Fiatach Uno. Śledczy przyjęli, że samochód tej marki zderzył się z Mercedesem. Nikt nie pytał producenta lakieru, czy sprzedawał identyczny produkt na wolnym rynku? Może wypadku nie spowodował jednak Fiat? Wiesław Graban uchyla się od komentowania odkrytych niejasności. To nie jego rola - on miał wskazać wątpliwości. Nie chce też zdradzić swego zdania na temat przyczyn wypadku. Kto zawinił? Czy wypadek spowodowały osoby trzecie? Jako ekspert nie może na to odpowiedzieć.
GRZEGORZ DUDZIŃSKI

Nie boję się śmierci
ślad powinien być przerywany, bo Mercedes miał sprawny ABS.<br>Kolejny dziwny element to zarysowanie na prawym błotniku auta. Odkryto tam ślady białej farby stosowanej w Fiatach Uno. Śledczy przyjęli, że samochód tej marki zderzył się z Mercedesem. Nikt nie pytał producenta lakieru, czy sprzedawał identyczny produkt na wolnym rynku? Może wypadku nie spowodował jednak Fiat? Wiesław Graban uchyla się od komentowania odkrytych niejasności. To nie jego rola - on miał wskazać wątpliwości. Nie chce też zdradzić swego zdania na temat przyczyn wypadku. Kto zawinił? Czy wypadek spowodowały osoby trzecie? Jako ekspert nie może na to odpowiedzieć. <br>&lt;gap&gt;&lt;au&gt;GRZEGORZ DUDZIŃSKI&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="convers" sub="home"&gt;&lt;tit&gt;Nie boję się śmierci
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego