Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 07.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
z napisem "sprzedaż na jednolitym rynku europejskim". Okazuje się, że wytwórcy, którym zależało na wywalczeniu w Brukseli okresu przejściowego, teraz jak najszybciej chcą wypełnić zaostrzone kryteria. Słusznie się bowiem obawiają, że krajowi konsumenci częściej będą wybierać produkty oznakowane na niebiesko, uznając je za bezpieczniejsze dla zdrowia.

Soki jak piwo

Polak wypija rocznie 19 litrów soków, dwa razy więcej piją Niemcy, trzykrotnie - Skandynawowie. Ale spożycie rośnie o ok. 10 proc. rocznie, więc walka o udział w rosnącym rynku jest zażarta. Producenci soków coraz więcej wydają na reklamę. W tym roku dogonili już browary. Według Expert Monitora przeznaczyli na to prawie 100 mln
z napisem "sprzedaż na jednolitym rynku europejskim". Okazuje się, że wytwórcy, którym zależało na wywalczeniu w Brukseli okresu przejściowego, teraz jak najszybciej chcą wypełnić zaostrzone kryteria. Słusznie się bowiem obawiają, że krajowi konsumenci częściej będą wybierać produkty oznakowane na niebiesko, uznając je za bezpieczniejsze dla zdrowia.<br><br>&lt;tit&gt;Soki jak piwo&lt;/&gt;<br><br>Polak wypija rocznie 19 litrów soków, dwa razy więcej piją Niemcy, trzykrotnie - Skandynawowie. Ale spożycie rośnie o ok. 10 proc. rocznie, więc walka o udział w rosnącym rynku jest zażarta. Producenci soków coraz więcej wydają na reklamę. W tym roku dogonili już browary. Według Expert Monitora przeznaczyli na to prawie 100 mln
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego