Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2930
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
gdzie popadnie to chwyt nader często spotykany w reklamach. Nie musi to być intymna informacja, choć podtekst erotyczny, co zrozumiałe, jest najczęstszy. Szminka usuwa się niełatwo z ust kobiecych, a nawet męskich, co też już nie raz udowadniano w reklamówkach.
Z kolei proszki do prania radzą sobie z takimi śladami wyśmienicie (przynajmniej w reklamie). W jednym przypadku było to przedmiotem rozpaczy posiadacza białego podkoszulka, na którym panienka wysmarowała swój telefon. Po praniu "namiar" bezpowrotnie zniknął.
Tym razem wesoła scenka prezentuje roześmianą blondynkę i bruneta w łazience. Oboje ubrani są tylko w majtki marki "Sloggi". W łazienkowym lustrze odbicie panienki daje złudzenie
gdzie popadnie to chwyt nader często spotykany w reklamach. Nie musi to być intymna informacja, choć podtekst erotyczny, co zrozumiałe, jest najczęstszy. Szminka usuwa się niełatwo z ust kobiecych, a nawet męskich, co też już nie raz udowadniano w reklamówkach. &lt;/&gt;<br>Z kolei proszki do prania radzą sobie z takimi śladami wyśmienicie (przynajmniej w reklamie). W jednym przypadku było to przedmiotem rozpaczy posiadacza białego podkoszulka, na którym panienka wysmarowała swój telefon. Po praniu "namiar" bezpowrotnie zniknął. <br>Tym razem wesoła scenka prezentuje roześmianą blondynkę i bruneta w łazience. Oboje ubrani są tylko w majtki marki &lt;name type="prod"&gt;"Sloggi&lt;/&gt;". W łazienkowym lustrze odbicie panienki daje złudzenie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego