Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
staje się ładunek emocjonalny sekwencji wizualnej, a nie jego znaczenie. W efekcie powstają rozwiązania będące mutacjami impresji filmowej lub graficznej. Istotna jest wiarygodność oraz intensywność przedstawianych doznań oraz emocji. Czynniki te decydują o tym, czy odbiorca jest w stanie współodczuwać albo odnosić je do siebie. Jeśli efekt pobudzenia nie jest wystarczająco silny - wpływa on w zasadzie na koncentrację uwagi odbiorcy, a tworzona ocena jest w większym stopniu efektem częstości docierania informacji, albo też wpływu znaczenia elementów logicznych owego przekazu.
Podsumowując - załóżmy, że sekwencja filmu reklamowego odnosi się do osoby wsiadającej do samochodu, który akurat kupiła, by po chwili nim odjechać. To
staje się ładunek emocjonalny sekwencji wizualnej, a nie jego znaczenie. W efekcie powstają rozwiązania będące mutacjami impresji filmowej lub graficznej. Istotna jest wiarygodność oraz intensywność przedstawianych doznań oraz emocji. Czynniki te decydują o tym, czy odbiorca jest w stanie współodczuwać albo odnosić je do siebie. Jeśli efekt pobudzenia nie jest wystarczająco silny - wpływa on w zasadzie na koncentrację uwagi odbiorcy, a tworzona ocena jest w większym stopniu efektem częstości docierania informacji, albo też wpływu znaczenia elementów logicznych owego przekazu. <br>Podsumowując - załóżmy, że sekwencja filmu reklamowego odnosi się do osoby wsiadającej do samochodu, który akurat kupiła, by po chwili nim odjechać. To
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego