Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
sytuacji zakupu oraz przebieg podejmowanej ewentualnie rozmowy ze sprzedawcą w znacznej mierze oparty jest na pytaniach, które odnoszą się do wiedzy już zapamiętanej. Jeśli więc pytania te przypisane zostają grupie informacji, to najłatwiej i najszybciej pojawią się te, które zostały uznane za prawdopodobne wobec danego problemu. A więc pojawiały się wystarczająco często i w sposób czytelny odnosiły się do obiektu, który stał się przedmiotem zakupu. Stopień tego prawdopodobieństwa jest w znacznej mierze określany jakością oraz częstotliwością efektywnego dotarcia do odbiorcy komunikatów reklamowych. Kreując więc wpływ reklamy na proces decyzji, należy zadbać o zwiększenie dostępności tych kategorii, które w sytuacji zakupu sprzyjać
sytuacji zakupu oraz przebieg podejmowanej ewentualnie rozmowy ze sprzedawcą w znacznej mierze oparty jest na pytaniach, które odnoszą się do wiedzy już zapamiętanej. Jeśli więc <page nr=43> pytania te przypisane zostają grupie informacji, to najłatwiej i najszybciej pojawią się te, które zostały uznane za prawdopodobne wobec danego problemu. A więc pojawiały się wystarczająco często i w sposób czytelny odnosiły się do obiektu, który stał się przedmiotem zakupu. Stopień tego prawdopodobieństwa jest w znacznej mierze określany jakością oraz częstotliwością efektywnego dotarcia do odbiorcy komunikatów reklamowych. Kreując więc wpływ reklamy na proces decyzji, należy zadbać o zwiększenie dostępności tych kategorii, które w sytuacji zakupu sprzyjać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego