Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
dobrze pracować - nie tylko z powodu obniżanej sprawności pompy paliwowej.



PRZEPONA I ZAWORKI



Pomijając sposób wprawiania w ruch przepony, działanie pompy paliwowej w silnikach cztero- i dwusuwowych będzie takie same. Przy ruchach przepony w jedną i drugą stronę, paliwo zostaje zasysane ze zbiornika - otwiera się wtedy zaworek wlotowy, a następnie wytłaczane do gaźnika - otwiera się zaworek wylotowy.
Najczęstsze powody zmniejszonej wydajności pompy, te nieszczelne zaworki albo lekko przeciekająca lub zwiotczała i za mało już elastyczna przepona (przy uszkodzonych zaworkach albo przedziurawionej przeponie, pompa przestaje działać w ogóle). O ile nie całą pompę to przeponę i zaworki powinno się mieć z sobą
dobrze pracować - nie tylko z powodu obniżanej sprawności pompy paliwowej. <br><br><br><br>&lt;tit&gt;PRZEPONA I ZAWORKI &lt;/&gt;<br><br><br><br>Pomijając sposób wprawiania w ruch przepony, działanie pompy paliwowej w silnikach cztero- i dwusuwowych będzie takie same. Przy ruchach przepony w jedną i drugą stronę, paliwo zostaje zasysane ze zbiornika - otwiera się wtedy zaworek wlotowy, a następnie wytłaczane do gaźnika - otwiera się zaworek wylotowy. <br>Najczęstsze powody zmniejszonej wydajności pompy, te nieszczelne zaworki albo lekko przeciekająca lub zwiotczała i za mało już elastyczna przepona (przy uszkodzonych zaworkach albo przedziurawionej przeponie, pompa przestaje działać w ogóle). O ile nie całą pompę to przeponę i zaworki powinno się mieć z sobą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego