Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
w jego brzmienie. Podczas jazdy łatwo o tym zapomnieć. Jednostka jest niezwykle elastyczna, dysponuje dużym momentem przy bardzo niskich obrotach, a na wysokie "wkręca" się prawie tak chętnie jak silnik benzynowy. Doskonale sobie radzi z mocno obciążonym samochodem. Nic dziwnego - niemieckie motory TDI należą do najlepszych w swojej klasie. Jedynie wytłumienie dźwięku silnika mogłoby być lepsze. W niektórych (1,6, 1,8 i 1,8T) wersjach jest dostępna czterobiegowa przekładnia automatyczna, samochody z motorami 20-zaworowymi i TDI mają z tyłu hamulce tarczowe. Wszystkie Octavie Combi seryjnie wyposażono w czterokanałowy system ABS. Z przodu miejsca nie brakuje, z tyłu - gorzej. To
w jego brzmienie. Podczas jazdy łatwo o tym zapomnieć. Jednostka jest niezwykle elastyczna, dysponuje dużym momentem przy bardzo niskich obrotach, a na wysokie "wkręca" się prawie tak chętnie jak silnik benzynowy. Doskonale sobie radzi z mocno obciążonym samochodem. Nic dziwnego - niemieckie motory TDI należą do najlepszych w swojej klasie. Jedynie wytłumienie dźwięku silnika mogłoby być lepsze. W niektórych (1,6, 1,8 i 1,8T) wersjach jest dostępna czterobiegowa przekładnia automatyczna, samochody z motorami 20-zaworowymi i TDI mają z tyłu hamulce tarczowe. Wszystkie Octavie Combi seryjnie wyposażono w czterokanałowy system ABS. Z przodu miejsca nie brakuje, z tyłu - gorzej. To
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego