Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
pewność uprzednio ukształtowanych ocen zaczyna budzić wątpliwości.
Przekazywanie wiadomości jest formą zachowania, w wyniku którego nadawca dąży do zminimalizowania konfliktu informacyjnego oraz zmaksymalizowania satysfakcji odbiorcy, czyli zaspokojenia motywu odnoszącego się do nadawcy, odbiorcy i desygnatu. Komunikowanie się ma więc zawsze charakter osobowy i problemowy.
Wraz ze wzrostem nagradzającej funkcji komunikowania wzrasta częstość interakcji. Wyjątkiem w tej sytuacji są te zachowania komunikacyjne, które wiążą się z intencją nadawcy do wywołania konfliktu. Odbiór wiadomości może łączyć się z faktem odczuwania przez odbiorcę stanu zaskoczenia o różnym stopniu intensywności. Wiąże się on z niepewnością odbiorcy co do motywów nadawcy, nawet w przypadku przekazywania wiadomości
pewność uprzednio ukształtowanych ocen zaczyna budzić wątpliwości. <br>Przekazywanie wiadomości jest formą zachowania, w wyniku którego nadawca dąży do zminimalizowania konfliktu informacyjnego oraz zmaksymalizowania satysfakcji odbiorcy, czyli zaspokojenia motywu odnoszącego się do nadawcy, odbiorcy i desygnatu. Komunikowanie się ma więc zawsze charakter osobowy i problemowy. <br>Wraz ze wzrostem nagradzającej funkcji komunikowania wzrasta częstość interakcji. Wyjątkiem w tej sytuacji są te zachowania komunikacyjne, które wiążą się z intencją nadawcy do wywołania konfliktu. Odbiór wiadomości może łączyć się z faktem odczuwania przez odbiorcę stanu zaskoczenia o różnym stopniu intensywności. Wiąże się on z niepewnością odbiorcy co do motywów nadawcy, nawet w przypadku przekazywania wiadomości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego