Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
systemie dystrybucji powodujących ograniczenie fizycznej dostępności produktu (place) lub zbyt słabej świadomości istnienia produktu (deficyt działań promocyjnych). Wzajemne powiązanie elementów marketing-mix pozwala ukazać zależność efektywnych działań promocyjnych od trzech pozostałych. System promocji pełni funkcję komunikacyjną, której celem jest prezentacja pełnego zbioru użyteczności lub jego części opisywanego w formule 4 x P odbiorcom tworzącym dany segment rynku. W odniesieniu do zachowań konsumenta systemy produktu, ceny i dystrybucji związane są z fazą podejmowania decyzji i realizacji działań. Natomiast promocja odnosi się do wstępnych etapów procesu decyzyjnego i ukierunkowuje jego przebieg w sposób zgodny z założeniami strategii marketingowej. System promocji ma złożoną strukturę
systemie dystrybucji powodujących ograniczenie fizycznej dostępności produktu (place) lub zbyt słabej świadomości istnienia produktu (deficyt działań promocyjnych). Wzajemne powiązanie elementów marketing-mix pozwala ukazać zależność efektywnych działań promocyjnych od trzech pozostałych. System promocji pełni funkcję komunikacyjną, której celem jest prezentacja pełnego zbioru użyteczności lub jego części opisywanego w formule 4 x P odbiorcom tworzącym dany segment rynku. W odniesieniu do zachowań konsumenta systemy produktu, ceny i dystrybucji związane są z fazą podejmowania decyzji i realizacji działań. Natomiast promocja odnosi się do wstępnych etapów procesu decyzyjnego i ukierunkowuje jego przebieg w sposób zgodny z założeniami strategii marketingowej. System promocji ma złożoną strukturę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego