Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
uzależnione od konstrukcji elementów układu jezdnego koparki (rys. 8.5) i jest zdefiniowane następująco:
Dla podwozi gąsienicowych: krawędź wywrotu do przodu lub do tyłu jest krawędzią przecięcia płaszczyzny, przechodzącej przez środki kół napędzających lub napinających gąsienic, równoległej do płaszczyzny X, z płaszczyzną odniesienia podłoża GRP (rys. 1.13), krawędź wywrotu z boku maszyny jest wyznaczona przez punkty styku rolek jezdnych i elementów gąsienicy, takich jak ogniwa jej pasa lub prowadnice (rys. 8.5).
Dla podwozi kołowych: krawędź wywrotu do przodu lub do tyłu jest krawędzią przecięcia płaszczyzny, przechodzącej przez oś mostu lub oś tandemu mostów, równoległej do płaszczyzny X, z płaszczyzną odniesienia
uzależnione od konstrukcji elementów układu jezdnego koparki (rys. 8.5) i jest zdefiniowane następująco:<br>Dla podwozi gąsienicowych: krawędź wywrotu do przodu lub do tyłu jest krawędzią przecięcia płaszczyzny, przechodzącej przez środki kół napędzających lub napinających gąsienic, równoległej do płaszczyzny X, z płaszczyzną odniesienia podłoża GRP (rys. 1.13), krawędź wywrotu z boku maszyny jest wyznaczona przez punkty styku rolek jezdnych i elementów gąsienicy, takich jak ogniwa jej pasa lub prowadnice (rys. 8.5).<br>Dla podwozi kołowych: krawędź wywrotu do przodu lub do tyłu jest krawędzią przecięcia płaszczyzny, przechodzącej przez oś mostu lub oś tandemu mostów, równoległej do płaszczyzny X, z płaszczyzną odniesienia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego