Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
przedsięwzięcia firmy DaimlerBenz w sferze lotnictwa i przemysłu kosmicznego oraz działalność koncernu Thyssena, co prezentuje następująca charakterystyka tych sytuacji.

Przykład: DaimlerBenz i Thyssen

Strategiczna jednostka biznesowa - lotnictwo i urządzenia do przemysłu kosmicznego - powstała po tym, jak DB zakupił swego czasu firmę Dornier. Okazało się jednak, że ta sfera działania jest za słaba i należało albo tę część koncernu sprzedać, albo zakupić inne firmy, by tę grupę produktową wzmocnić. Wybrano drugi wariant i zakupiono udziały w firmach MBB i Airbus Konsortium. Przykład decyzji strategicznych w sytuacji silnej pozycji rynkowej, lecz małych szans na rozwój, to działanie niemieckiego koncernu Thyssen. Jego jednostka strategiczna działająca
przedsięwzięcia firmy DaimlerBenz w sferze lotnictwa i przemysłu kosmicznego oraz działalność koncernu Thyssena, co prezentuje następująca charakterystyka tych sytuacji.<br><br>&lt;tit&gt;Przykład: DaimlerBenz i Thyssen&lt;/&gt;<br><br>Strategiczna jednostka biznesowa - lotnictwo i urządzenia do przemysłu kosmicznego - powstała po tym, jak DB zakupił swego czasu firmę Dornier. Okazało się jednak, że ta sfera działania jest za słaba i należało albo tę część koncernu sprzedać, albo zakupić inne firmy, by tę grupę produktową wzmocnić. Wybrano drugi wariant i zakupiono udziały w firmach MBB i Airbus Konsortium. Przykład decyzji strategicznych w sytuacji silnej pozycji rynkowej, lecz małych szans na rozwój, to działanie niemieckiego koncernu Thyssen. Jego jednostka strategiczna działająca
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego