Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 01.30 (5)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
2000, Hanower 2000, Frankfurt 2000. Od niedawna mamy już odpowiednie narzędzia i zaplecze, by wypromować spójny i atrakcyjny wizerunek Polski jako kraju nowoczesnego, o dużym potencjale, który nie tylko przystępuje do struktur europejskich, ale też wiele do nich wnosi.

- Wciąż jednak powraca pytanie, co Polska może zaoferować Europejczykom, jak ich zachęcić, by chcieli o nas wiedzieć więcej?

- Nie mamy się czego wstydzić. Wizytówką Polski są Lech Wałęsa i Jan Paweł II. Na Zachodzie znana jest twórczość Magdaleny Abakanowicz, Tadeusza Kantora, Krzysztofa Pendereckiego, Henryka Mikołaja Góreckiego, Rafała Olbińskiego, Andrzeja Wajdy, Czesława Miłosza czy Wisławy Szymborskiej. Chcemy ich promować, a także tworzyć wizerunek
2000, Hanower 2000, Frankfurt 2000. Od niedawna mamy już odpowiednie narzędzia i zaplecze, by wypromować spójny i atrakcyjny wizerunek Polski jako kraju nowoczesnego, o dużym potencjale, który nie tylko przystępuje do struktur europejskich, ale też wiele do nich wnosi.&lt;/&gt;<br><br>&lt;who1&gt;- Wciąż jednak powraca pytanie, co Polska może zaoferować Europejczykom, jak ich zachęcić, by chcieli o nas wiedzieć więcej?&lt;/&gt;<br><br>&lt;who2&gt;- Nie mamy się czego wstydzić. Wizytówką Polski są Lech Wałęsa i Jan Paweł II. Na Zachodzie znana jest twórczość Magdaleny Abakanowicz, Tadeusza Kantora, Krzysztofa Pendereckiego, Henryka Mikołaja Góreckiego, Rafała Olbińskiego, Andrzeja Wajdy, Czesława Miłosza czy Wisławy Szymborskiej. Chcemy ich promować, a także tworzyć wizerunek
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego