Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
4-cylindrowym, 16-zaworowym silnikiem 2-litrowym o mocy 265 KM. Poruszał on przednie koła minivana za pośrednictwem 6-stopniowej mechanicznej skrzyni biegów Hewland (ze sterowaniem sekwencyjnym) i sprzęgła lepkościowego Ferguson. Pod ogromnymi, 18-calowymi felgami zmieściły się (z przodu) wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 355 mm z 6-tłoczkowymi zaciskami. Samochód miał masę zaledwie 1180 kg.

RENAULT ESPACE F1
Najszybszy Espace to właściwie kompozytowe nadwozie dla Williamsa FW14. Zastosowano w nim oryginalny, 3,5-litrowy silnik V-10 Renault RS4 z Formuły 1, o mocy około 700 KM, do którego dodano układ wymuszonego chłodzenia (w Formule 1 zabronione jest takie
4-cylindrowym, 16-zaworowym silnikiem 2-litrowym o mocy 265 KM. Poruszał on przednie koła minivana za pośrednictwem 6-stopniowej mechanicznej skrzyni biegów Hewland (ze sterowaniem sekwencyjnym) i sprzęgła lepkościowego Ferguson. Pod ogromnymi, 18-calowymi felgami zmieściły się (z przodu) wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 355 mm z 6-tłoczkowymi zaciskami. Samochód miał masę zaledwie 1180 kg.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div1&gt;&lt;tit1&gt;RENAULT ESPACE F1&lt;/&gt;<br>Najszybszy Espace to właściwie kompozytowe nadwozie dla Williamsa FW14. Zastosowano w nim oryginalny, 3,5-litrowy silnik V-10 Renault RS4 z Formuły 1, o mocy około 700 KM, do którego dodano układ wymuszonego chłodzenia (w Formule 1 zabronione jest takie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego