Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
terytorium, określonej grupie towarów, usług lub koncepcji, albo też specyficznych celach zadaniowych. Niektórzy autorzy do formy akwizycji zaliczają także sprzedaż opartą na komunikacji telefonicznej. Promocja uzupełniająca nie jest w literaturze związanej z teorią marketingu definiowana w sposób jednoznaczny. Określa się tym mianem wszelkie nie zrutynizowane działania promocyjne nie dające się zaklasyfikować jako formy reklamy, akwizycji lub public relations. Z reguły dotyczą wystaw, demonstracji towarów, konkursów i wysyłania bezpłatnych próbek towarów. Takie elementy promotion-mix (z wyjątkiem niektórych form promocji uzupełniającej) cechuje wykorzystywanie tych form komunikowania się, które oparte są bądź na kontakcie o charakterze bezpośredniej interakcji między nadawcą a odbiorcą, bądź
terytorium, określonej grupie towarów, usług lub koncepcji, albo też specyficznych celach zadaniowych. Niektórzy autorzy do formy akwizycji zaliczają także sprzedaż opartą na komunikacji telefonicznej. Promocja uzupełniająca nie jest w literaturze związanej z teorią marketingu definiowana w sposób jednoznaczny. Określa się tym mianem wszelkie nie zrutynizowane działania promocyjne nie dające się zaklasyfikować jako formy reklamy, akwizycji lub public relations. Z reguły dotyczą wystaw, demonstracji towarów, konkursów i wysyłania bezpłatnych próbek towarów. Takie elementy promotion-mix (z wyjątkiem niektórych form promocji uzupełniającej) cechuje wykorzystywanie tych form komunikowania się, które oparte są bądź na kontakcie o charakterze bezpośredniej interakcji między nadawcą a odbiorcą, bądź
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego