Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.20
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
produktów karteczki.
Sprzedawcy starają się manipulować klientem. Np. tańsze produkty ustawiają na niższych półkach, w ten sposób każą mu wybierać między produktem w zasięgu ręki, a takim, którego trzeba szukać.
Klienci hipermarketów przyzwyczaili się już do promocji. Te z grubsza można podzielić na dwie grupy: obniżkę cen na towary które zalegają na półkach oraz bezpośredni kontakt z klientem - darmowy poczęstunek.
W pierwszym przypadku są to towary, które z różnych przyczyn źle się sprzedają lub są już prawie przeterminowane. W drugim chodzi o przywiązanie klienta do produktu firmy.
Innym mechanizmem, który działa w sieciowym sklepie, jest odpowiedni dobór muzyki. Kiedy ruch jest
produktów karteczki.<br>Sprzedawcy starają się manipulować klientem. Np. tańsze produkty ustawiają na niższych półkach, w ten sposób każą mu wybierać między produktem w zasięgu ręki, a takim, którego trzeba szukać.<br>Klienci hipermarketów przyzwyczaili się już do promocji. Te z grubsza można podzielić na dwie grupy: obniżkę cen na towary które zalegają na półkach oraz bezpośredni kontakt z klientem - darmowy poczęstunek.<br>W pierwszym przypadku są to towary, które z różnych przyczyn źle się sprzedają lub są już prawie przeterminowane. W drugim chodzi o przywiązanie klienta do produktu firmy.<br>Innym mechanizmem, który działa w sieciowym sklepie, jest odpowiedni dobór muzyki. Kiedy ruch jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego