Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2926
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
rzeczywistości znajdują się marionetkowi bohaterowie. W pudełku niewielkiej sceny widzimy pracownię żydowskiego krawca. Marionetka jest stara i zmęczona - pochyla głowę, z trudem podnosi ciężkie nogi, wzdycha głęboko. Nie może uszyć olbrzymich spodni, zamówionych przez angielskiego klienta. W kolejnych scenach spodnie przybierają najróżniejsze formy, by ostatecznie owinąć się wokół krawca i zamienić w kwilące dziecko.
"Chciałam, aby ten spektakl mówił o współczesności. I żeby można było go czytać na kilku poziomach" - mówi Lone Nedergaard, współzałożycielka i aktorka Balsamico Exspress. "W teatrze najbardziej niezwykłe jest współistnienie i wzajemne oddziaływanie na siebie człowieka i lalki. Lalka posiada głębię i magię - człowiek życie, światło. Przestrzeń
rzeczywistości znajdują się marionetkowi bohaterowie. W pudełku niewielkiej sceny widzimy pracownię żydowskiego krawca. Marionetka jest stara i zmęczona - pochyla głowę, z trudem podnosi ciężkie nogi, wzdycha głęboko. Nie może uszyć olbrzymich spodni, zamówionych przez angielskiego klienta. W kolejnych scenach spodnie przybierają najróżniejsze formy, by ostatecznie owinąć się wokół krawca i zamienić w kwilące dziecko. <br>"&lt;q&gt;Chciałam, aby ten spektakl mówił o współczesności. I żeby można było go czytać na kilku poziomach&lt;/&gt;" - mówi &lt;name type="person"&gt;Lone Nedergaard&lt;/&gt;, współzałożycielka i aktorka &lt;name type="person"&gt;Balsamico Exspress&lt;/&gt;. "&lt;q&gt;W teatrze najbardziej niezwykłe jest współistnienie i wzajemne oddziaływanie na siebie człowieka i lalki. Lalka posiada głębię i magię - człowiek życie, światło. Przestrzeń
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego