Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 49
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
dóbr luksusowych - kart kredytowych, ekskluzywnych kosmetyków) czy network marketing (Avon, Oriflame czy Amway).
Specjaliści przekonują, że największy wpływ na potencjalnego klienta ma bezpośredni kontakt ze sprzedawcą. Fabryki nie potrafiące sprzedać towaru w sklepach coraz częściej zatrudniają akwizytorów. Ron Holland, autor popularnego poradnika "Siła żywego słowa w biznesie - czyli jak osiągnąć zamożność, nie mając kapitału", przekonuje, iż nawet miliardy dolarów przeznaczone na reklamę są niczym w porównaniu z wyszkolonym sprzedawcą. Jego zdaniem, wybitny ak- wizytor "zawiera umowę o sprzedaży wyłącznie w drodze konwersacyjnej i sprzedaje innym ludziom samego siebie". Tymczasem sprzedawca amator "miota się i stara ze wszystkich sił dokonać aktu sprzedaży
dóbr luksusowych - kart kredytowych, ekskluzywnych kosmetyków) czy network marketing (Avon, Oriflame czy Amway).<br> Specjaliści przekonują, że największy wpływ na potencjalnego klienta ma bezpośredni kontakt ze sprzedawcą. Fabryki nie potrafiące sprzedać towaru w sklepach coraz częściej zatrudniają akwizytorów. Ron Holland, autor popularnego poradnika "Siła żywego słowa w biznesie - czyli jak osiągnąć zamożność, nie mając kapitału", przekonuje, iż nawet miliardy dolarów przeznaczone na reklamę są niczym w porównaniu z wyszkolonym sprzedawcą. Jego zdaniem, wybitny ak- wizytor "zawiera umowę o sprzedaży wyłącznie w drodze konwersacyjnej i sprzedaje innym ludziom samego siebie". Tymczasem sprzedawca amator "miota się i stara ze wszystkich sił dokonać aktu sprzedaży
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego