Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy edukacyjne
Rok: 1999
dłonią w stawie nadgarstkowym, rysowane linie winne być ciągłe, płynne.
B.
1. Mówi chętnie, ma znaczny zasób słów, poprawnie buduje zdania.
2. Prawidłowo wymawia i dobrze różnicuje dźwięki o podobnym brzmieniu.
3. Wyraźnie wymawia końcówki i potrafi wyodrębnić dźwięki na początku i na końcu słowa.
4. Mówi wyraźnie.
5. Łatwo zapamiętuje wypowiedziane słowa i wiernie je powtarza.
6. Zna wszystkie samogłoski i spółgłoski. Czyta proste wyrazy i teksty
C.
1. Poprawnie i samodzielnie układa historyjkę obrazkową.
2. Bez kłopotu wyodrębnia różnice i wyszukuje podobieństwa.
3. Definiuje pojęcia przez podanie jednej cechy na przykład użyteczności. Posiada dość dużo wiadomości o najbliższym otoczeniu
dłonią w stawie nadgarstkowym, rysowane linie winne być ciągłe, płynne.<br>B. <br>1. Mówi chętnie, ma znaczny zasób słów, poprawnie buduje zdania. <br>2. Prawidłowo wymawia i dobrze różnicuje dźwięki o podobnym brzmieniu. <br>3. Wyraźnie wymawia końcówki i potrafi wyodrębnić dźwięki na początku i na końcu słowa. <br>4. Mówi wyraźnie.<br>5. Łatwo zapamiętuje wypowiedziane słowa i wiernie je powtarza. <br>6. Zna wszystkie samogłoski i spółgłoski. Czyta proste wyrazy i teksty<br>C.<br>1. Poprawnie i samodzielnie układa historyjkę obrazkową.<br>2. Bez kłopotu wyodrębnia różnice i wyszukuje podobieństwa.<br>3. Definiuje pojęcia przez podanie jednej cechy na przykład użyteczności. Posiada dość dużo wiadomości o najbliższym otoczeniu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego